29. Juni 2020
Systemfejl i kontingentopkrævning
Hvis du normalt betaler kontingent til HOD via betalingsservice, er der sket en fejl denne gang.
Tekst: Susanne Montes, afdelingsleder
Opkrævningen af kvartalsvis kontingent hos medlemmer af HOD, som normalt betaler via betalingsservice, er desværre fejlet denne gang. I stedet er der udsendt et indbetalingskort, som skal betales, men altså kun denne ene gang.
Der er derfor ikke behov for en ny tilmelding til PBS – oplysningerne er registreret i systemet, og der sker automatisk opkrævning næste gang igen.
Kære HOD,
det havde været klædeligt. om I på det tilsendte girokort havde anført årsagen til fremsendelsen af dette.
Venlig hilsen
OLE KØPPEN
(Som ikke helt er blevet en gammel gnavpot endnu, selv efter de 70 år er passeret…)
Kære Ole
Nu er det jo sådan, at vi ikke anede, at der blev sendt betalingskort ud til jer medlemmer, der er tilmeldt PBS betalingsservice, før vi fik henvendelserne fra jer. Fejlen skete via vores samarbejdspartner, og fakturaen bliver du nødt til at betale, og så håber vi, at PBS aftalen fungerer igen ved næste opkrævning. Vi beklager selvfølgelig ulejligheden.
Hej HOD.
Jeg kan ikke lige se, at jeg har fået en manuel regning for juli.
Mvh,
Kære Bjarne
Din opkrævning er sendt til en anden mailadresse end den som du her skriver. Du vil i dag modtage kontingentopkrævningen på den nye mail.