Tilbage til nyheder
| Skrevet af Steen Gøtsche, konsulent

Løn for gavntjeneste mangler stadig

hod-nyhed_fagligt-hod-logo
Der er stadig ikke udbetalt løn for gavntjeneste til alle de løjtnantselever, der er berettiget til det.

Den 28. maj 2020 skrev vi på vores hjemmeside, at FPS havde oplyst, at løjtnantselever ville blive honoreret for gavntjeneste med lønsedlen for juni 2020.

 

HOD har erfaret at denne honorering ikke er sket i alle tilfælde, og at enkelte også mangler at få informationsskrivelsen i e-boks.

 

HOD har rykket for honoreringen og vil følge op på sagen, indtil alle er afregnet korrekt.

 

Del med dit netværk:
Del på LinkedIn Send til mail Del på Facebook Del på X

Seneste nyheder

Ledertrivsel i praksis

Styrk din trivsel som leder

BFA sætter fokus på ledertrivsel med fire webinarer og en stor konference, hvor du gratis kan få konkrete værktøjer til at styrke din trivsel som...

Læs mere
NielsTønning2025-93

Kernepunkt for regeringen

LEDER, juni 2026. På trods af den historisk brede politiske opbakning til genopbygningen af Danmarks forsvar, vil landets nye regering stå over...

Læs mere
© 2025 HOD. Alle rettigheder forbeholdes.